A szakszervezet - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17470837
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-08-03T23:21:45+02:00
2012-08-03T23:21:45+02:00
Székely Tamás (VDSZ)
http://blog.hu/user/731797
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17456753" class="reply_nick_518092" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17456753 );">@KeXtreme</a>: <br />
Nagyon nem szeretek álca mögé bújt beírogatásokra reagálni, mert nem túl korrekt. De számomra fontos az ügy, mint sok oly más is. Azért egy részletet ideírok a Hankook dolgozói számára kiosztott tájékoztatóból:<br />
<br />
"2012.Augusztus 01.-én Dr. Czomba Sándor államtitkár úr, négy fős kiséretével, közte az országos munkavédelmi felügyelőség főigazgatójával (a nyomaték kedvéért) a gyárba látogatott. A délelőtti gyárlátogatás után, találkozott a Dunaújvárosi Gumigyártók Szakszervezetének tisztségviselőjével, Bognár Ferenccel és közvetítői szerepet vállalt fel a hankook dolgozóira vonatkozó Kollektív szerződés megkötésében. A szakszervezet, megígérte hogy néhány héten belül, a dolgozókkal egyeztetett, korrekten kidolgozott kollektív szerződés tervezetet tesz le a Hankook, valamint az államtitkár úr asztalára, akinek ezúton is megköszönjük a közbenjárását a dolgozók érdekében és nevében.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17456753
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-08-02T10:47:36+02:00
2012-08-02T10:47:36+02:00
KeXtreme
http://blog.hu/user/518092
Elmondanám cucika, hogy a gyárban kb. minden épeszű pont leszarja a szakszervezetet, pont a te és a BF fajta szarkeverők viselkedése és undorító arroganciája miatt. ha gondolod kilopok neked egy hankookos munkaruhát, gyere vegyülj el a tömegben és magad is meghallod, hogy mennyire gyűlölnek itt titeket. A disznóképű BF kollégádat csoda hogy még nem takarta be valaki. Ingyenélő szarzsák, aki vasalt ingben jön le érdeket védeni, a mi havi bérünk többszörösét keresve úgy, hogy 3 éve nem dolgozik! egy ilyen patkány ne védje már az én érdekeimet ha nem haragszol.<br />
lehet, hogy semmi baja nem lenne veletek a gyárvezetésnek sem, ha nem ilyen rosszindulatú, arrogáns barmok lennének a tisztségviselők mint ti.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17456684
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-08-02T10:41:13+02:00
2012-08-02T10:41:13+02:00
Székely Tamás (VDSZ)
http://blog.hu/user/731797
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17456131" class="reply_nick_518092" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17456131 );">@KeXtreme</a>: <br />
Sajnálom a alapismeretek hiányából származó problémákat. Ezért kell szakszervezet, hogy borsodi cégek is időben fizessék ki a béreket, és tisztes számba vegyék a dolgozókat. Ha négyéve a Hankooknál dolgozol, akkor tudhatod, hogy a szakszervezet nélkül nem kaptál volna béremelést, nem lenne cafetériád. Ezt a gyárban mindenki tudja!<br />
Az pedig alapvető kérdés MINDENHOL, hogy a munkavédelmi és munkaügyi szabályokat betartsák. Nem lenne jó ha még egy akármilyen baleset is bekövetkezne.<br />
Többet kéne olvasnod és tájékozódnod! A szakszervezet és az én eddigi Hankookkal kapcsolatos megnyilvánulásaim pozitív eredményeket tud felmutatni. És ez a lényeg!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17456131
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-08-02T09:50:59+02:00
2012-08-02T09:50:59+02:00
KeXtreme
http://blog.hu/user/518092
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17368875" class="reply_nick_731797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17368875 );">@Székely Tamás (VDSZ)</a>: <br />
Tamás, te inkább ne védd az én érdekeimet, pláne nem úgy, hogy ott rúgsz bele a munkahelyembe ahol tudsz. Én is 4 éve vagyok itt, Borsodból jöttem ide. Dolgoztam arra felé is több magyar vállalkozónál, cégnél, de egyik nagyob faszarcú volt mint a másik. 4 év alatt soha nem kaptam időben fizetést, szabadságról csak álmodni mertem, a napi meleg étkezés pedig már csodda latt volna. plusz a munkába járást sem fizette, itt meg ingyen buszok vannak meg 3 csillagos munkásszálló. <br />
ezek az állapotok viszont addig lesznek itt, amig nem költ minden plusz pénzét a cég a ti faszságaitokból adódó bírságokra.<br />
akadj le erről a cégről, majom!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17368875
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-21T20:01:56+02:00
2012-07-21T20:01:56+02:00
Székely Tamás (VDSZ)
http://blog.hu/user/731797
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17365286" class="reply_nick_742271" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17365286 );">@hankook1</a>: <br />
Kérem pontosan olvasni!<br />
"Eközben másik irodában már a szakszervezeti tisztségviselő vallatása is lezajlott. Minden jogot sárba tiporva vallatják emberünket, mikor csatlakozott a VDSZ-hez, miért és mikor választották tisztségviselővé."<br />
LEFORDÍTVA: nem a dolgozók mindegyikét kérdezték erőteljes hangnemben 3-an. G.M. kollégánkat, aki választott tisztségviselője a VDSZ Dunaújvárosi Gumigyártók Szakszervezetének.<br />
<br />
Ami a szabadságkivételét illeti, pontosan azért tiltakozunk ezen eljárás ellen, mert ez további visszaéléseket fog adni. Ha máshol megy, akkor a szakszervezet fogja be a száját? NEM! Mi a munkavállalók érdekeit védjük. Ha ez így marad a 20 napos alapszabadsággal rendelkező munkavállalók, nem lesznek a családjukkal sűrűn...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17365300
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-21T09:55:28+02:00
2012-07-21T09:55:28+02:00
kuki123
http://blog.hu/user/95851
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17361853" class="reply_nick_630608" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17361853 );">@demján marley</a>: <br />
te is ezzel a szarsággal jössz<br />
<br />
1 dolog eladni valamit valakinek,<br />
másik beengedni ide hogy itt dagonyázzon...<br />
<br />
ha ezt képtelen vagy megérteni, akkor sajnállak
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17365286
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-21T09:54:10+02:00
2012-07-21T09:54:10+02:00
hankook1 (törölt)
http://blog.hu/user/742271
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17363814" class="reply_nick_731797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17363814 );">@Székely Tamás (VDSZ)</a>: De a cikkben állítólag vallatnak és fenyegetnek,de ez nem igaz,én csak a műszakpótlékos szerződést írtam alá. A szabadsággal kapcsolatban csak annyit mondanék,hogy az előző 2 munkahelyemen is volt nyári és téli leállás is,és ott is a szabadságból ment el ez az időszak,tehát nem olyan meglepő,hogy a munkáltató elveszi a szabi egy bizonyos részét.Ja,és magyar cég volt mind a kettő.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17363874
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T22:44:57+02:00
2012-07-20T22:44:57+02:00
Székely Tamás (VDSZ)
http://blog.hu/user/731797
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17361990" class="reply_nick_742267" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17361990 );">@Majmok bolygója</a>: <br />
Ezt írta alá?<br />
<br />
„2. Felek megállapodása<br />
2.1 Felek jelen megállapodást 0 2012. évre kötik, azzal, hogy az emelt összegű múszakpótlék 2012 július 1. napjától fizetendő<br />
2.2 Felek megállapodnak, hogy a Munkavállaló legaláb 4 (négy) – iééetve saját igénye függvényében ezt meghaladó számú – részletben kapja meg a szabadságot és a szabadság tizennéégy egybefüggő naptári napnál rövidebb részletekben is kiadható, mindez a Munkavállaló kérésének tekintendő”<br />
<br />
Én erről írtam
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17363865
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T22:43:41+02:00
2012-07-20T22:43:41+02:00
komplikato
http://blog.hu/user/66405
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17362009" class="reply_nick_655883" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17362009 );">@no successful</a>: Azért Amerikában vagy Japánban sosem volt olyan, mint a zordabb időkben Kínában. Aki meg azzal a tévképzettel indít, hogy Kína azért célpont mert annyira olcsó a munkaerő az nézzen már szét pl. Indiában, de van még rengeteg még csóróbb népség is ... szóval CSAK ezért nem vinnék oda a gyártást.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17363830
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T22:39:19+02:00
2012-07-20T22:39:19+02:00
komplikato
http://blog.hu/user/66405
Én lehet szemét érzéketlen és faragatlan vagyok, de a cikkhez csak annyit tudok hozzászólni, hogy JÓ REGGELT. Mióta megy a balhé a havonta kijövő egyre gázosabb munka törvénykönyv variációkról az emberek mást sem kérdeznek, hogy hol vannak a szakszervezetek MOST? <br />
Azt elhiszem, hogy nem lehet sokat tenni a jelenlegi rezsim ellenében, de nem érzékeltem azt a hatalmas nagy ellenállást és kiállást a szakszervezetek egyikétől sem ... :(
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17363814
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T22:37:04+02:00
2012-07-20T22:37:04+02:00
Székely Tamás (VDSZ)
http://blog.hu/user/731797
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17361946" class="reply_nick_742271" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17361946 );">@hankook1</a>: Senki nem mondta, hogy szabadságot vesznek el! Ez a megállapodás arról szól, hogy a munkáltató nem köteles 14 napot egyben kiadni, hanem a 20 napot több részletben is kiadhatja. Ennek az lehet a következménye, hogy valamennyi leállást szabadságon fogják tölteni a dolgozók, és így a szabadság szépen elfogy!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17362144
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T19:12:41+02:00
2012-07-20T19:12:41+02:00
Ben Franklin
http://blog.hu/user/633415
Készüljetek, a demodráfiai görbe és az elvándorlás miatt 10 év múlva a mai Munka Tvkönyvét fogjátok visszasírni! Ezen nem segít semmilyen kormány.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17362070
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T19:03:13+02:00
2012-07-20T19:03:13+02:00
soproni1
http://blog.hu/user/270543
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17362009" class="reply_nick_655883" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17362009 );">@no successful</a>: Igazad van, de gazdasági diktatúra van. Ha beruházni, befektetni szeretnél, akkor jön a vagyonosodási ellenőrzés . Ha CBA vagy , akkor a brutál Földesi féle áfa csalást is megúszhatod. Ha véletlenül indulsz egy tenderen, ami le van osztva, kicsinálnak. Ha nem osztasz vissza, nem kapsz Szécheny támogatást. Évekig azt hallgattuk, hogy a multi szemét, a kkv jó. Ma Viktorunk lett a coca cola reklám arca. Holnap Hankook maneken lesz ?
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17362009
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:52:28+02:00
2012-07-20T18:52:28+02:00
no successful
http://blog.hu/user/655883
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17361791" class="reply_nick_650377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17361791 );">@a vég kezdete</a>: <br />
<br />
Először is hiszek istenbe+n (érted ugye?).<br />
<br />
Az írásaiddal pedig tartalmilag, de formailag is nagy gondok vannak.<br />
A diktatúra fogalmával, meg egyszerűen nem vagy tisztában.<br />
Egy uniós tagállamban a diktatúra egyszerűen kivitelezhetetlen.<br />
<br />
A jólétet, mindig megelőzi egy olyan időszak, amikor a gazdaság felfut. (persze ha nem egy olajban dúskáló országról van szó)<br />
Na ez a gazdaság felfutás történik most pl. Kínában. Magyarra fordítva, az emberek, esetenként gyerekek, dolgoznak mint a barom hugyért szarért (egyenlőre).<br />
Ugyanez volt Japánban, Amerikában is.<br />
Ha egy vállalkozás úgy érzi Kínában olcsóbb dolgoztatni, már fogja is a cuccát, aztán húz a vérbe. A hozzád hasonlók meg éhenhalnak, mert már az sem kap munkát, aki egyébként szeretne dolgozni, és akinek az adójából az általad emlegetett éhező családoknak tolják. <br />
Kapizsgálsz már valamit, vagy ez a diktatúra szó továbbra is a bűvöletében tart.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361990
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:49:44+02:00
2012-07-20T18:49:44+02:00
Majmok bolygója
http://blog.hu/user/742267
Székely Úr mellékállásban biztos a Blikknél dolgozhat, mert nagyon hatásvadász szavakat használ: vallatás, földbe tiprás... Körülbelül annyi az igazságtartalma is, mint a bulvárlap egy átlagos cikkében.<br />
Az egyetlen, ami igaz, hogy sajnos egy (mezőfalvi) kollégánk meghalt egy hónapja.<br />
A többi nem igaz! Én is aláírtam azt a szerződésmódosítást, ami - a fent leírtakkal ellentétben - azt tartalmazza, hogy a Hankook a műszakpótlékot 40%-on tartja, szemben az új Mt. által meghatározott 30% helyett.<br />
Azt én is nagyon szeretném, ha meglátogatná a Hankook-ot Székely Úr és a Miniszter Úr, vagy bárki, aki látni szeretné az itteni körülményeket.<br />
Nem ez a Magyarország legjobb munkahelye nyilván, de biztos vagyok benne, hogy messze nem a legrosszabb. Örülök, hogy van szakszervezet, de annak nem, ha a vezetője nem a teljes igazságot írja le!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361979
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:48:21+02:00
2012-07-20T18:48:21+02:00
soproni1
http://blog.hu/user/270543
Ha tárgyilagosak akarunk lenni, akkor a ma legjobban fejlődő gazdaságok is egy tál rizs/nap/fő - től indultak. Más kérdés, hogy mindig más dolgozzon éhbérért ! Nem tudom, mi tud rávenni minket magyarokat a jó munkára, mert több fizetés biztos nem. Talán, ha betelepülne pármillió kínai, akkor átmenetileg felértékelődnének a vagyon tárgyaink, amiből megint ellennénk 10 évig. Addig megint meghal egy új nyugdíjas generáció, akinek még volt megtakarított pénze ( feltéve, ha a gyerekeik korábban nem vettékmel tőlük ). A szakszervezeti vezetőknek adnék naponta 1 liter házi pálinkát, nem lennének sose másnaposak.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361946
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:43:36+02:00
2012-07-20T18:43:36+02:00
hankook1 (törölt)
http://blog.hu/user/742271
Érdekes ez a cikk,így ahogy olvasom,csak nem teljesen igaz.Én már 4 éve ott dolgozom,de még ilyen problémákkal nem kerültem szembe.Ekkora hülyeséget még nem is hallottam,hogy elveszik a szabadságot a műszakpótlék fejében!!!!Meglátszik ,hogy nem sokat tudnak az ottani dolgokról.Nem védeni akarom a céget,tévedésbe ne essünk,de ekkora baromságot még tényleg nem hallottam.Eddig minden évben volt fizuemelés,a műszakpótlékot is megtartották.Nem tökéletesek,de más cégek még ettől sokkal rosszabbak,és pont a magyar cégek azok,akik lesz....ják a munkást.Nem akarok általánosítani,isten ments,csak nem akarom, hogy egy pletyka alapján ítéljenek meg valakit vagy valamit.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361890
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:35:38+02:00
2012-07-20T18:35:38+02:00
Con Storm
http://blog.hu/user/439270
Ez nem vadkapitalizmus, hanem mussolini féle fasizmus...<br />
<br />
Igazából a sötét középkorban sem volt ilyen rossz a munkások helyzete...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361853
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:30:39+02:00
2012-07-20T18:30:39+02:00
demján marley
http://blog.hu/user/630608
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17360655" class="reply_nick_95851" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17360655 );">@kuki123</a>: arra a jobbikra gondolsz, ami oroszorzággal meg az arab országokkal kíván inkább szövetségre lépni és elutasítja a nyugatot/eu-t? igen, akkor bizonyára javulna a jogbiztonság és a munkakörülmények is. hiszen az említett szövetségesek éppen erről híresek.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361810
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:21:58+02:00
2012-07-20T18:21:58+02:00
endike
http://blog.hu/user/16700
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17360784" class="reply_nick_661725" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17360784 );">@Kakimaki0123456789</a>: ez érdekes téma, tudnál valami linket adni ilyesmi infókról?
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361791
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:18:48+02:00
2012-07-20T18:18:48+02:00
a vég kezdete
http://blog.hu/user/650377
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17361661" class="reply_nick_655883" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17361661 );">@no successful</a>: HA NEM HISZEL ISTENBE AZ A TE DOLGOD A JOGTIPRÁST TALÁN TE SEM TAGADHATOD.A KIS EMBEREK MILIOI NYOMOROGNAK EGY DIKTÁTOR ESZEMENT ORSZÁGLÁSÁTOL.MILIOK NEM TUDNAK ÜDÜLNI MENNI NAPONTA EGYSZER ENNI SEM TUDO GYEREKEKNEK SZÁZEZREI,KI ITT AZ ORVOSI ESET,JA HA FIDESZES VAGY JOBBIKOS VAGY ELNÉZÉST,MERT GONDOLKODNI TI MÁR NEM TUDTOK RENDESEN.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361787
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T18:18:40+02:00
2012-07-20T18:18:40+02:00
endike
http://blog.hu/user/16700
Félelmetes, hogy nem ismeritek fel, hogy Mo nem versenyképes kb semmiben. Az emberek alig értenek valamihez, azt is rossz szinvonalon csinálják. Közben IMF hitelből veszitek a külföldi árut (mivel a legtöbb magyar ember közszférás vagy nyugdíjas).<br />
<br />
Nem fentartható a Nagy Magyar Szocializmus. Ilyen egyszerű. Lehet nyafogni meg mindent a politikusokra fogni (akiknek, tény, nagyon nagy felelősségük van), de a fő felelős az ÁTLAG MAGYAR EMBER.<br />
<br />
Ti.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361675
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:58:18+02:00
2012-07-20T17:58:18+02:00
no successful
http://blog.hu/user/655883
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17361469" class="reply_nick_650377" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17361469 );">@a vég kezdete</a>: <br />
<br />
Orvos látott már ?
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361661
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:56:15+02:00
2012-07-20T17:56:15+02:00
no successful
http://blog.hu/user/655883
Csak a károgóknak írom, azért kerül egyre több munkahely át Kínába, meg úgy általában a távolkeletre, mert ott hugyér szarér széthajthatják a munkaerőt. A baj már megtörtént, ázsia már uralja a globális munkaerőpiacot. Mi csak egyet tehetünk, vagy alkalmazkodunk, vagy a "Hankookok" csomagolnak, és akkor neked posztíró már nem kell ilyen jogsértésekről írnod.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361573
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:40:43+02:00
2012-07-20T17:40:43+02:00
HK417
http://blog.hu/user/378330
Had kérdezzem már meg,hogy a T.szakszervezetes úr kitől,miből kapja a fizut?(Nem érdekel a mennyiség,csak a honnan!)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361536
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:36:37+02:00
2012-07-20T17:36:37+02:00
Citronyuszi
http://blog.hu/user/741697
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17360655" class="reply_nick_95851" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17360655 );">@kuki123</a>: és akkor a gumigyár helyén koncentrációs tábor lenne....<br />
Nem lehetne végre megtalálni a KÖZÉPUTAT? ami jó nekünk és jó a befektetőknek is.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361469
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:26:57+02:00
2012-07-20T17:26:57+02:00
a vég kezdete
http://blog.hu/user/650377
TISZTELT EMBEREK AHOL DIKTATURA VAN OTT DIKTATURA VAN MEDDIG TÜRJÜK.MIRÖL BESZÉLÜNK.VOLT EGY FILM TITÁNIÁROL,KEZD MAGYARORSZÁG EGY OLYAN ORSZÁGÁ VÁLNI,HA NEM VOLNA INTERNET AZZÁ IS VÁLNA,HÉTKÖZNAPI FASIZMUSSAL SPÉKELVE.ORBÁN SZOLGÁLATRA KAPTA A HATALMAT NEM ÉN TÖLEM MERT SOHA NEM BIZTAM BENNE,AMIVEL MÁR SZÁZSZOR VISSZA ÉLT.EMBEREK MILIOIT SÉRTETEGETI NAP MINT NAP AGYAMENT TÖRVÉNYEKKEL.MILIOK MENEKÜLNÉNEK HA LENNE HOVÁ.ÉLHETETLEN ORSZÁG LET ORBÁNI TITÁNIA.KÁRPÁTOK RÉMIUSZA MINDENT MEG TESZ HOGY VERESÉGE TOTÁLIS LEGYEN.FIDESZES SZAVAZOK ÉBRESZTÖ TIKTEKET IS HÜLYÉNEK NÉZ,CSAK A SZAVAZATAITOK KELENEK NEKI.UTÁNAM AZ ÖZÖNVIZ A JELSZAVA.SAJÁT MAGA ÁLTAL KINEVEZET BIROI ÉS ÜGYÉSZEI FOGNAK FELETTE ITÉLKEZNI.FÉLNI NEM NEKÜNK KELL KISEMBEREKNEK MERT VAN ITÉLÖ ISTEN ÉS MEGHALJA AZ EMBEREK KIÁLTÁSÁT.ORBÁN ISTEN NEM SOKÁIG FOGJA TÜRNI JOGTIPRÁSAIDAT.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361398
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:15:33+02:00
2012-07-20T17:15:33+02:00
ne most
http://blog.hu/user/420869
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17361349" class="reply_nick_17836" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17361349 );">@delano</a>: Mi is képesek leszünk rá, ha 1 dollár per napért fog a munkavállaló dolgozni.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361385
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:14:10+02:00
2012-07-20T17:14:10+02:00
ne most
http://blog.hu/user/420869
Ez igy szakszervezetként nagyon kevés, jobban össze kéne magát szednie a szervezetnek. A faszlógatás, bloggolás nem lesz elég semmire.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361349
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:09:38+02:00
2012-07-20T17:09:38+02:00
delano
http://blog.hu/user/17836
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17360522" class="reply_nick_355845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17360522 );">@sidorovich</a>: "Miért nem hajítjuk ki a faszba ezeket a kis geci sárgákat?"<br />
<br />
Talán azért mert munkát adnak egy csomó embernek. Ha nem tetszik, nem mész oda dolgozni. De egyelőre ezek a sárgák gyártják az egész világnak a TV-t (LG, Samsung), fél világnak a mobilt, meg még soksok mindent, amire mi nem voltunk, és valszeg nem is leszünk képesek soha, ugyh joggal néznek le minket.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17361335
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T17:07:59+02:00
2012-07-20T17:07:59+02:00
delano
http://blog.hu/user/17836
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban?fullcommentlist=1#c17360902" class="reply_nick_319155" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17360902 );">@Az igazi Sipi - Citizen of European Union</a>: Pontosan. 100%-ig egyetértek. :)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360902
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T16:04:59+02:00
2012-07-20T16:04:59+02:00
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt)
http://blog.hu/user/319155
ezt ti sem gondoltatok volna, amikor annaikdejen toltatok oket, mi?:-DDD<br />
<br />
na majd legkozelebb jobban meggondoljatok kit tamogattok...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360828
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T15:55:52+02:00
2012-07-20T15:55:52+02:00
boka121
http://blog.hu/user/44371
Csak annyit igaz�n�a cikken, hogy nem mez�i volt a szerencs�en�t sr� hanem mez�vi!<br />
�v�ttel:<br />
Horv� L�l�ww.mezohir.info
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360792
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T15:51:56+02:00
2012-07-20T15:51:56+02:00
redriot77
http://blog.hu/user/18092
" de a magyar kormánynak sem szabad hagynia, hogy a magyar munkavállalók ennyire kiszolgáltatott helyzetbe kerüljenek."<br />
<br />
A magyar kormánynak CÉLJA hogy a magyar munkavállalók ennyire kiszolgáltatott helyzetbe kerüljenek, mert azt akarják hogy a régi legolcsóbb rabszolgatelepe legyünk. Demján már többször böfögött olyanokat amiből ez jön le, de ezt mutatja az új törvénykönyv is. Pontosan azért írták át a az egészet hogy a bérből és fizetésből élők zsarolhatók, kizsákmányolhatók, földbe taposhatók legyenek.<br />
<br />
Matolcsynak levél??? Nem vagy te kissé naív?
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360784
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T15:51:04+02:00
2012-07-20T15:51:04+02:00
Kakimaki0123456789
http://blog.hu/user/661725
A tavol-keleti orszagokban a munkavallalo igen komoly letbiztonsagot kap a munkahelyetol, tagabb ertelemben veve a kozzossegtol amihez tartozik. Ott ez a majdnem feudalis fuggoseg a termeszetes, evszazados, ma is elo hagyomanyai vannak.<br />
Ezt Europaba nem nagyon sikerult atultetni, a fuggoseg megvan csak cserebe nem vedelmet hanem kiszolgaltatottsagot kapunk.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360736
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T15:44:36+02:00
2012-07-20T15:44:36+02:00
dr.kakaósbögre
http://blog.hu/user/345838
egy kissé naív a posztíró.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360680
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T15:38:03+02:00
2012-07-20T15:38:03+02:00
Advocatus Diaboli
http://blog.hu/user/188324
Majd a Hankook vezetése betol pár milliót a fidesz pártkasszába, és a magadfajták meg repülni fognak.<br />
Mit vársz te ettől a kormánytól? <br />
Az csak szleng, csak rossz duma, hogy ezek bármiben is a munkavállalók érdekeit képviselik.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360655
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T15:33:10+02:00
2012-07-20T15:33:10+02:00
kuki123
http://blog.hu/user/95851
Ezért kellett volna a Jobbikra szavazni...<br />
<br />
nem az ember saját kárán tanul....2014-ben lesz lehetőség.<br />
<br />
Megjegyzés: a délkoreaiak..a kínaiakhoz hasonlóan hírből se ismerik a biztonságot és tesznek mindenre...csak a profit meg legyen bármi áron....és nem úgy mint egy német...rosszabb
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360522
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T15:13:51+02:00
2012-07-20T15:13:51+02:00
sidorovich
http://blog.hu/user/355845
Miért nem hajítjuk ki a faszba ezeket a kis geci sárgákat?
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/07/20/vadkapitalizmus_a_javabol_az_uj_munka_torvenykonyve_a_hankook_gumigyarban/full_commentlist/1#c17360507
Válasz erre: Vadkapitalizmus a javából
2012-07-20T15:10:40+02:00
2012-07-20T15:10:40+02:00
lavór
http://blog.hu/user/274941
A miniszterelnök minderre nagy ívben tesz. <br />
Tőle aztán kérhetsz segítséget. Inkább új munkahelyet keress vagy sztrájkoljatok.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17130048
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-07-04T12:36:17+02:00
2012-07-04T12:36:17+02:00
Állítsuk meg a .........
http://blog.hu/user/230136
"Orbán Viktor szerint „a romkocsmák félhomályában merengő diplomásokkal Dunát lehetett rekeszteni, az eddigi oktatási rendszer tömegével termelte ki a használhatatlan tudású embereket."<br />
<br />
Ez most magáról beszél ugye?<br />
orbánc te elmebeteg vagy!<br />
Szállj már magadba, nektek öregeknek járt anno a családi pótlék míg egyetemista voltál, járt az ösztöndíj.<br />
Most éppen ti készültök ősszel az ösztöndíj csökkentésére, a gazdasági szakokon a tandíj bevezetésére(félévente 180 ezer).<br />
Minek így 4,8-as átlaggal végezni, ha xart sem adtok érte.<br />
A köztársasági ösztöndíj is csak annak jár, akinek már megvan a nyelvvizsgája, ahol adott anyuci, meg apuci pénze a 4-5 ezer forintos nyelvtanárra, mert ti baxtok tanítani azt rendesen a középsuliban, sőt az egyetemeken sincs nyelvoktatás, mégis előírjátok sok helyen a szakmai nyelvvizsgát.<br />
Ma már a régen ötéves egyetemhez két nyelv is kell.<br />
orbán én hallottalak téged angolul kvartyogni, de téged soros ösztöndíj ide, vagy oda lepipál mindegyik rokonom. <br />
Menj te a PITSÁBA!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17094600
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T16:35:28+02:00
2012-06-28T16:35:28+02:00
lavór
http://blog.hu/user/274941
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17093098" class="reply_nick_447524" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17093098 );">@TGabi</a>: <br />
<br />
Nagyon ne aggódj azért, egy része elissza az eszét, a másik szétnarkózza, a harmadik tojik mindenre, az értelmesebb kivándorol... A maradék meg nem oszt-szoroz. :D
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17093305
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T14:37:59+02:00
2012-06-28T14:37:59+02:00
Kutchek (törölt)
http://blog.hu/user/689646
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17092862" class="reply_nick_10045" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17092862 );">@lutria</a>: Telefonon 10 sec. alatt le lehet rázni bárkit. <br />
A vállalkozónak ennyi belefér. <br />
Az álláskereső megpróbálta./Legközelebb már tudja mi az ábra. <br />
A hivatalnak meg csak statisztika. Amíg vannak munkanélküliek meg ilyen "állásajánlatok" addig van munkájuk. Ha majd bejelenti a cég a megfelelő 5 embert, akkor elmondhatják, hogy eredményesek is.<br />
Csak a többi álláskeresőt szív feleslegesen, na de őket ki nem szarja le, hiszen amúgysem akarnak dolgozni; ahogy ezt Viktor is kiolvasta a statisztikából.<br />
<br />
Olyanok papolnak munkáról, akik egy napot nem dolgoztak, de még munkügyi központot sem láttak belülről.....
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17093098
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T14:20:23+02:00
2012-06-28T14:20:23+02:00
TGabi
http://blog.hu/user/447524
Veszélyesek ezek a fiatalok-még a végén gondolkodnak, lesznek dolgok/személyek, amelyek/akik nem tetszenek nekik, véleményt nyilvánítanak, szavaznak... :S
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092862
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T14:00:28+02:00
2012-06-28T14:00:28+02:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17092412" class="reply_nick_689646" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17092412 );">@Kutchek</a>: Viszont ha a vállalkozó bejelenti az igényét 5 munkásra akkor a m.központ a nyakára küld a körzetből pár száz rakodót és hegesztőt hogy válogasson közülük,nem?<br />
Vagy hogy működik csak ötöt küldenek?(akik persze nem fognak megfelelni mert végülis a létszám megvan)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092724
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T13:48:10+02:00
2012-06-28T13:48:10+02:00
nixe
http://blog.hu/user/681743
„a romkocsmák félhomályában merengő diplomásokkal Dunát lehetett rekeszteni, az eddigi oktatási rendszer tömegével termelte ki a használhatatlan tudású embereket"<br />
<br />
Így van. Villanyt Parlamentben félig leterni,kiírni, hogy Romkocsma. A legénység már adott.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092715
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T13:47:35+02:00
2012-06-28T13:47:35+02:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091177" class="reply_nick_37419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091177 );">@kovi1970</a>: <br />
kovi19702012.06.28. 11:04:07 <br />
<br />
Ki költötte el? Az állam. 500-1000 Mrd közötti az elmúlt évek átlagos hiánya minden évben. Azaz ennyiverl költött többet az állam, mint a bevétele. miből? hitelből.<br />
Elég csak a nyugdíjkasszát megnézni. Rég nem fedezték az akítvak befizetései a kifizetett nyugdíjakat...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092412
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T13:20:39+02:00
2012-06-28T13:20:39+02:00
Kutchek (törölt)
http://blog.hu/user/689646
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17092176" class="reply_nick_10045" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17092176 );">@lutria</a>: Adva van egy vállalkozó. A sok járulék miatt elküldi munkanélkülire az embereit. Addig zsebbe fizet nekik.<br />
Majd beadja az igényét a munkaügyibe, hogy kell 3 rakodómunkás, 2 lángvágó.<br />
<br />
Ezeket az "álláshelyeket" nyilvántartásba is veszi a központ. Majd pár hónap/1 év múlva a fenti vállalkozó start kártyáért, támogatásért cserébe újra bejelenti az addig feketén dolgozókat.<br />
Na ezek a statisztikailag betöltetlen munkahelyek!!!<br />
Ezekkel kapálózik Viktor!<br />
A valóság meg az, hogy egy mezei vállalkozó stiklik, csalás nélkül nem bír vagy nem akar ekkora járulékterheket fizetni. <br />
Pláne ha egy válság közepén lennénk, nem pedig egy tündérmesében....
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092399
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T13:19:26+02:00
2012-06-28T13:19:26+02:00
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii
http://blog.hu/user/302263
Anyádat viktor!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092261
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T13:08:14+02:00
2012-06-28T13:08:14+02:00
butus
http://blog.hu/user/392262
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17092248" class="reply_nick_392262" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17092248 );">@butus</a>: eldöntt=eldöntött
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092248
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T13:07:25+02:00
2012-06-28T13:07:25+02:00
butus
http://blog.hu/user/392262
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17092132" class="reply_nick_27826" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17092132 );">@NIL7</a>: Igen sok pályázati kiírás csak formai kellék. Ugyanis már előre eldöntt, hogy kit vesznek fel.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092215
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T13:04:14+02:00
2012-06-28T13:04:14+02:00
butus
http://blog.hu/user/392262
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17092132" class="reply_nick_27826" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17092132 );">@NIL7</a>: ...már úgy is írta!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092176
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T13:01:19+02:00
2012-06-28T13:01:19+02:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
Arra én is kíváncsi lennék hogy a munkaügyi központban nyilvántartott emberek hány százalékának tudnak manapság egyáltalán címet adni és ezekből mennyit vesznek fel?<br />
Én még 2002-ben voltam rájuk szorulva,de már akkor a 6 hónapig tartó ellátás alatt egyszer sem tudtak munkát ajánlani,amikor meg egy tanfolyamra akartam menni már áprilisban elfogyott rá az éves keret...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092132
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T12:57:18+02:00
2012-06-28T12:57:18+02:00
NIL7
http://blog.hu/user/27826
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091788" class="reply_nick_392262" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091788 );">@butus</a>: Azért nem válaszolnak neki, mert nem angolul vagy németül írta az álláspályázatát.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092084
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T12:52:37+02:00
2012-06-28T12:52:37+02:00
lavór
http://blog.hu/user/274941
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17092046" class="reply_nick_392262" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17092046 );">@butus</a>: <br />
<br />
Lehet ő magyar akár Izlandon is. Csak annyi lenne a különbség, hogy röhögő magyar lenne. :)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17092046
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T12:48:51+02:00
2012-06-28T12:48:51+02:00
butus
http://blog.hu/user/392262
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091899" class="reply_nick_274941" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091899 );">@lavór</a>: "Alapvető hiba... :)"...ezt már én is többször mondtam neki, de mindig olyan butasággal jön, hogy ő magyarnak született, akkor miért máshol élje le az életét!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091899
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T12:31:46+02:00
2012-06-28T12:31:46+02:00
lavór
http://blog.hu/user/274941
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091868" class="reply_nick_392262" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091868 );">@butus</a>: <br />
<br />
Alapvető hiba... :)<br />
Na de itt a felcsillanó remény a hajthatatlan magyaroknak: közmunka. Havi bőséges 45 ezer forintért. Elméletben még félre is tehet belőle, ha nincs 4 gyereke, hosszútávú befektetésekre is futja belőle... már öreg napjaira... :)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091868
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T12:28:23+02:00
2012-06-28T12:28:23+02:00
butus
http://blog.hu/user/392262
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091839" class="reply_nick_274941" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091839 );">@lavór</a>: ...sajnos igen. A szerencsétlenje itthon szeretne élni!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091839
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T12:25:27+02:00
2012-06-28T12:25:27+02:00
lavór
http://blog.hu/user/274941
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091788" class="reply_nick_392262" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091788 );">@butus</a>: <br />
<br />
Mert itthon keresi azt a munkát? :)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091788
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T12:19:50+02:00
2012-06-28T12:19:50+02:00
butus
http://blog.hu/user/392262
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17090842" class="reply_nick_692450" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17090842 );">@Vagoner pluSS</a>: ...még egy ilyen butaságot régen olvastam. Légyszíves magyarázd már meg, amennyiben ilyen jól értesz a dolgokhoz, hogy az unokaöcsém két diplomával, perfekt angol és német nyelvtudással miért nem talál már egy éve munkahelyet? Már kb. 100 önéletrajzot írt és küldött el, de még válaszra sem méltatják!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091744
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T12:15:19+02:00
2012-06-28T12:15:19+02:00
Namely
http://blog.hu/user/649786
jó cikk: új pártot kellene alapítani...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091610
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:59:36+02:00
2012-06-28T11:59:36+02:00
christophe
http://blog.hu/user/728389
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091304" class="reply_nick_689646" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091304 );">@Kutchek</a>: Egyetèrtek,kulfoldi szakemberekbol àllo szakèrtoi kormàny,ès talàn 10-20mulva kialakul egy normàlis magyar politikai elit.Az elmult 22èv èkesen bizonyitja,hogy korrupt,megèlhetèsi politikusokkal van teli a parlament......
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091395
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:30:25+02:00
2012-06-28T11:30:25+02:00
lavór
http://blog.hu/user/274941
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091268" class="reply_nick_37419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091268 );">@kovi1970</a>: <br />
<br />
Hát igen... "kellene"... de mégse kell, mert az áldott nép ezeket akarja újra és újra. De sírni azt tudnak. Azt' ők tolják őket hatalomra.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091315
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:21:49+02:00
2012-06-28T11:21:49+02:00
neoteny
http://blog.hu/user/602244
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091268" class="reply_nick_37419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091268 );">@kovi1970</a>: <br />
<br />
"egy új pártot alapítani. Amelyik nem lop, csal és hazudik."<br />
<br />
Kezdetben. Aztán amint hatalomra kerül, egyből kívánatos hellyé válik a tolvajok, csalók és hazudozók számára.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091304
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:20:31+02:00
2012-06-28T11:20:31+02:00
Kutchek (törölt)
http://blog.hu/user/689646
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091268" class="reply_nick_37419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091268 );">@kovi1970</a>: "Nem nyafogni kéne hanem egy új pártot alapítani. Amelyik nem lop, csal és hazudik."<br />
<br />
Ettől az is egyszerűbb lenne, ha a törvényhozást, gazdaságpolitikát, szociális ellátrendszert, közbeszerzéseket stb. kiszerveznénk svájci, német vagy svéd köztisztviselői gárdának, szakembereknek.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091268
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:15:08+02:00
2012-06-28T11:15:08+02:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091222" class="reply_nick_32406" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091222 );">@Martian</a>: Nem nyafogni kéne hanem egy új pártot alapítani. Amelyik nem lop, csal és hazudik. Aztán lesz választási lehetősége az állampolgároknak. ;)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091237
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:11:30+02:00
2012-06-28T11:11:30+02:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17091111" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17091111 );">@Anti Anyag</a>: Az orbán éppen olyan bűnös mint a többi. 2 év alatt "2/3"-al éppen hogy lehetne nagy változásokat csinálni. De "ezek" még csak el sem kezdték. Sajnos amit idáig csináltak az mind a saját pozíciójuknak a bebetonozására irányult. Aminek az egész ország látta a kárát, mert nem a valódi problémák megoldásával foglalkoztak.<br />
2 év után meg elég fideszdroid dolog az előző kormányra mutogatni. Már megbocsáss. Ha nem képesek megbirkózni a feladattal amit vállaltak akkor mondjanak le és jöjjön egy szakértői kormány. Ennyi...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091222
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:09:53+02:00
2012-06-28T11:09:53+02:00
Martian (törölt)
http://blog.hu/user/32406
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17090895" class="reply_nick_37419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17090895 );">@kovi1970</a>: "1990 óta van Magyarországon elméletileg demokrácia és szabadon választott vezetés."<br />
<br />
Ja, szabadon megválaszhatjuk, hogy szabadon kik cseszhessenek át. :)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091215
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:09:15+02:00
2012-06-28T11:09:15+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17090757" class="reply_nick_169086" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17090757 );">@Void Bunkoid</a>: Pontosan, az állam feladata nem a lakosság alkalmazása (pedig a görögöknél mekkora siker volt), hanem olyan törvények alkotása, ami elősegíti, hogy új munkahelyek létesüljenek.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091177
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T11:04:07+02:00
2012-06-28T11:04:07+02:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17090917" class="reply_nick_698621" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17090917 );">@Disintegrator Rising</a>: Ha az ország által felvett hitelekre célzol akkor meg kel mondjam én személy szerint nem sokat láttam azokból. Minden forintért megdolgoztam amit elköltöttem, ráadásul sokkal kevesebb fizetésért mint tőlünk nyugatabbra, miközben horror adókat fizetek. Azért engem is érdekelne ki költötte(költi) el a hiteleket és ki rakja zsebre az általam megtermelt extraprofitot...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17091111
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T10:54:28+02:00
2012-06-28T10:54:28+02:00
Anti Anyag (törölt)
http://blog.hu/user/498001
Erről marhára nem Orbánék tehetnek, az MSZP-SZDSZ kormány volt az, aki a multikat támogatta a hazai vállalkozások rovására. <br />
<br />
2 év alatt nem lehet megváltoztatni a struktúrát, elsődleges cél, hogy a lehető legtöbb embernek legyen munkája. <br />
<br />
Ez pedig nyilván úgy lehetséges, hogy csökkenteni kell a normális munkavállalás és a rabszolgaság közötti sávot. <br />
<br />
Egyébként sem a kommunista éra baloldali pártokhoz kötődő szakszervezeti vezetőire kellene bízni a munkavállaló jogait, hanem egy alulról szerveződő, szervezetre. <br />
<br />
Mellesleg a multik térnyerésének engedése szakszervezeti szempontból ott volt hiba, hogy a multi könnyen képes abszolválni pld. egy logisztikai sztrájkot, ezért az érdekvédelem ma már igen drága dolog.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090966
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T10:31:16+02:00
2012-06-28T10:31:16+02:00
Állásrafal
http://blog.hu/user/271099
Régi szakszervezetiekből lettek vezetők, akik még ma is vezetők, és most is szexszervezeteket vezetnek kibővítve munkahelyükön a munkalehetőséget.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090937
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T10:26:24+02:00
2012-06-28T10:26:24+02:00
lavór
http://blog.hu/user/274941
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17090895" class="reply_nick_37419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17090895 );">@kovi1970</a>: <br />
<br />
Bocs, nem forgatok ki szavakat. Az előzmények alatt is volt mutyi, uram-bátyám rendszer, úgyhogy sok dolog nem változott.<br />
Az emberek fejében sem sajna, lásd értelmiséget, akik képzettnek, okosnak tartják magukat, de gyakorlatilag a korrupciót, a lopást, a régmúlt uram-bátyám rendszert támogatják az állítólagos demokráciában. Sehol egy nem korrumpálható szakszervezet, egy társadalmi szervezet, mindenki zsarolható, megvehető.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090917
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T10:22:59+02:00
2012-06-28T10:22:59+02:00
Disintegrator Rising
http://blog.hu/user/698621
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17090895" class="reply_nick_37419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17090895 );">@kovi1970</a>: "Mellesleg 1990 előtt még mindenkinek egy nem túl magas de biztos életszínvonala volt. Mára mi maradt? A korrupció, a mutyi, a lopás és a létbizonytalanság."<br />
<br />
azóta kicsit felerősödött a kapitalizmus, ugyhogy mára csak a versenyképesek keresnek jól. másrészt hitelből könnyű volt jól élni. kb ennyi.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090895
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T10:18:21+02:00
2012-06-28T10:18:21+02:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17090820" class="reply_nick_274941" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17090820 );">@lavór</a>: 1990 óta van Magyarországon elméletileg demokrácia és szabadon választott vezetés. Az, hogy mi volt előtte az most lényegtelen, mindenki tudja. Az viszont már nagyon is fontos mit kezdett Magyarország 1990 óta a lehetőségeivel. vagy azok elszalasztásával.<br />
<br />
Mellesleg 1990 előtt még mindenkinek egy nem túl magas de biztos életszínvonala volt. Mára mi maradt? A korrupció, a mutyi, a lopás és a létbizonytalanság.<br />
<br />
Mielőtt még kiforgatnád a szavaimat és azt mondanád visszasírom az átkost ki kell ábrándítsalak, NEM. Azért tépem a számat, hogy az emberek felébredjenek és eljusson a tudatukig a saját sorsukat a saját kezükbe kell venni. Ez a "politikai" garnitúra, amelyik először átmentette magát a múlt rendszerből ugyanis magától nem fog kikopni. Mindig újra és újra kitermeli a becsületesen dolgozó emberek nyakán élősködő megélhetési politikusokat. Sajnos erre már egyre több a példa...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090842
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T10:09:55+02:00
2012-06-28T10:09:55+02:00
Vagoner pluSS
http://blog.hu/user/692450
nagy tévedés azt hinni hogy az állam akarja lezülleszteni az oktatást és a jóképességű, nagytudású fiatalság esélyeit az elhelyezkedésre.<br />
Épp ellenkezőleg, a mai fiatalság nagy része buta, tanulatlan cigány, aki másra nem alkalmas mint betanított munkára, arra is csak ha ostorral csapkodják.<br />
a romkocsmákban merengő 30 éves egyetemisták meg jobb ha kussolnak, haszontalan tudásukkal külföldön maximum pizzafutárok vagy mosogatók lehetnek, Magyarországon meg ha a kiguberált kerti asztaloknál a megfelelő abszintozó/füvező társasághoz ülnek le a VII. kerületben akkor eszetlen baromságaikkal rengeteg pénzhez férhetnek hozzá, csak ismerni kell a csatornákat. <br />
Zsidók, homokosok előnyben.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090820
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T10:06:48+02:00
2012-06-28T10:06:48+02:00
lavór
http://blog.hu/user/274941
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul?fullcommentlist=1#c17090746" class="reply_nick_37419" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17090746 );">@kovi1970</a>: <br />
"A rendszerváltozgatás óta csak a mutyikról és a lopásról szólt a politika. "<br />
Nem, már előtte is arról szólt, bár össznépi játék volt. A politikus pénzt lopott, a melós meg hazahordta a gyárat. :)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090817
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T10:06:10+02:00
2012-06-28T10:06:10+02:00
Disintegrator Rising
http://blog.hu/user/698621
teljes mértékben egyetértek orbán mindkét kijelentésével.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090757
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T09:57:24+02:00
2012-06-28T09:57:24+02:00
Void Bunkoid
http://blog.hu/user/169086
Szerintem az államnak nem munkahelyeket kellene teremtenie, hanem lehetőségeket arra, hogy az, aki itt vállalkozni akar, az megtehesse, ezáltal munkahelyeket és adóalapokat teremtve.<br />
<br />
Ezzel a jelenlegi adóbevezetgetős-megszorítós módszer egyenesen szembe megy.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090746
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T09:55:33+02:00
2012-06-28T09:55:33+02:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
Most komolyan! Azon merengeni, hogy a fidesz kormány mit miért tesz? Egyszerűen megmosolyogtató amikor a mini-szterelnök úr a munkásokat "szidja". Aki életében 2 napot nem dolgozott, nem tudja mit jelent minimálbérből élni. Megalázó zsebből-zsebbe fizetéssel élni.<br />
<br />
Mindaz amit felsoroltál egyet jelent, nem értenek "ezek" a munkájukhoz. Azt meg tudjuk a versenyszférában mi történik azokkal akikről rövid úton kiderül csak a pénzt viszik a nem kevés fizetésükkel egy cégtől és cserébe nem termelik ki a saját költségeiket.<br />
<br />
Persze nem muszáj személyesen orbán viktornak értenie a gazdasági folyamatokhoz. De akkor legalább hallgatna a tanácsadóira. Vagy rúgja ki őket és alkalmazzon olyanokat akik értenek a szakmájukhoz.<br />
Persze azért annyi sütnivalójának kellene lenni egy választott vezetőnek, hogy valami célt kitűzzön a szakértők elé. Mi lenne fontosabb most mint az adórendszer normalizálása, az állam szerepének tisztázása és legfőképp a bérekre rakódó büntetőadók megszüntetése. Na és persze az adóknak a beszedése, mindenkitől, válogatás nélkül.<br />
E helyett a saját klientúrájának a kiépítésével van elfoglalva? Na álljon csak meg a menet!<br />
<br />
Az a helyzet sajnos ez nemcsak a fidesz kormányra jellemző. A rendszerváltozgatás óta csak a mutyikról és a lopásról szólt a politika. Kezdve a MÁFKI szétlopásával, a gyárak, üzemek aprópénzért külföldi kézbe játszásával és megszüntetésével, csókosok kezére játszásával. A TSZ-ek szétverésével. Horror árú autópályákról.<br />
Sajnos nem látok más módot mint ezt a "politikai" réteget meneszteni kell és végezzenek olyan munkát amihez értenek. Valamelyik multinál szalag mellett 2-3 műszakban.<br />
<br />
Addig is nem kéne velük udvariaskodni és kesztyűs kézzel bánni, ha nem értenek az ország vezetéséhez akkor azt a szemükbe kell nyíltan mondani. Mert ez az igazság...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090679
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T09:44:19+02:00
2012-06-28T09:44:19+02:00
Kabbe (törölt)
http://blog.hu/user/559857
itt csak a politikusok húzzák az igát
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/28/melos_diplomas_politikus_melyikuk_is_mereng_dologtalanul/full_commentlist/1#c17090646
Válasz erre: Melós, diplomás, politikus: melyikük is mereng dologtalanul?
2012-06-28T09:38:37+02:00
2012-06-28T09:38:37+02:00
Kutchek (törölt)
http://blog.hu/user/689646
" A miniszterelnök szerint emellett ma Magyarországon a melósok se akarnak dolgozni:"<br />
<br />
Le van döbbenve, hogy nem csak neki büdös a munka?!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c17008826
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-17T07:17:23+02:00
2012-06-17T07:17:23+02:00
nyíregyházi betti
http://blog.hu/user/56942
Részvétem a fiatalember hozzátartozóinak.<br />
<br />
"Nem akarjuk tönkretenni a gyárat, pont ellenkezőleg: azt szeretnék, ha az ott dolgozók biztonságban, és így (a gyár szempontjából is) jobban végezhessék a munkájukat. Veszélyes körülmények között, az emberélet és az egészség elé helyezve a termelés szempontjait valóban jobban lehet pörgetni a gyári munkát. Egy rövid ideig. Aztán kiderül, hogy ez itt nem Dél-Korea, ilyen tevékenység hosszabb távon nem folytatható."<br />
<br />
Kedves Tamás!<br />
<br />
Aki igyekszik a munkavédelmi szabályok betartásával dolgozni, könnyen lassúnak, körülményesnek jellemezhetik főnökei melynek következtében minden esélye meg van rá, hogy tőle fognak elsőként megszabadulni a következő létszámleépítés alkalmával. Ez nemcsak az Ázsiából származó cégeknél van így. :-(<br />
<br />
Idézett szavaiddal maximálisan egyetértek, magam is ezt vallom. <br />
<br />
(Eladói beosztásban 2006 óta vagyok munkavédelmi képviselő egy Európa legnagyobb gazdaságában is működő kereskedelmi multinál.)
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/05/a_szakszervezet_valasza_az_lmp-nek/full_commentlist/1#c17005519
Válasz erre: A szakszervezet válasza az LMP-nek
2012-06-16T17:07:36+02:00
2012-06-16T17:07:36+02:00
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/05/a_szakszervezet_valasza_az_lmp-nek?fullcommentlist=1#c16949877" class="reply_nick_731797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16949877 );">@Székely Tamás (VDSZ)</a>: Ebben az a tévedés, hogy finoman fogalmazzak, hogy attól, hogy egy témát - adott esetben egy népszavazást - egy párt kezdeményezett, az még nem pártpolitika. Miért nem kezdeményezte ugyanezt a szakszervezetek? Miért nem keresték meg ők a pártokat, melyik támogatná? A (párt)politika elleni lázítás és pökhendiség Magyarország egyik rákfenéje.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c17004379
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-16T14:27:13+02:00
2012-06-16T14:27:13+02:00
papaAndy
http://blog.hu/user/27563
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16996302" class="reply_nick_725610" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16996302 );">@intimtorna</a>: Én a "parasztok" között kb. ugyanannyi jó eszű emberrel találkozom, mint anno az ELTE diákjai között. Nem hiszem, hogy mi parasztok (falusiak), mind egy szálig butábbak lennénk az átlagnál.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c17004347
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-16T14:20:25+02:00
2012-06-16T14:20:25+02:00
papaAndy
http://blog.hu/user/27563
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16987620" class="reply_nick_312503" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16987620 );">@gorillka</a>: Manapság nagyon sok 23 éves még a diploma munkáját írogatja (tanuló). Van aki már dolgozik, de azért szinte még gyerek. Legalábbis a legtöbb szülő így látná.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c17001706
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T23:08:44+02:00
2012-06-15T23:08:44+02:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16993759" class="reply_nick_734910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16993759 );">@igazmondó hankookos</a>: Én meg ismétlem magamat mert Ugy látszik elétek teszenk munkavédelmi előírásokat csak értelmezni nem tudjátok. Ha egy gépnél működik bármilyen szenzor az nem leállított. <br />
idézzél tovább is magadtól:<br />
" A csapóajtó nagyon lassan igaz, de nyilt lefelé, elhaladt a csapóajtó a szenzor előtt a gép vezérelt, csapóajtó lefelé csapódott,"
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16998433
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T14:45:44+02:00
2012-06-15T14:45:44+02:00
Jövőnk a Tét
http://blog.hu/user/678053
<a rel="nofollow" href="http://www.issuu.com/hirlevel">www.issuu.com/hirlevel</a>
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16998427
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T14:44:52+02:00
2012-06-15T14:44:52+02:00
Jövőnk a Tét
http://blog.hu/user/678053
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16994826" class="reply_nick_678053" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16994826 );">@Jövőnk a Tét</a>: Ma egy környezetvédelmi konferencián elhangzott hogy a levegőben kimutathatók a PAH vegyületek s a vizsgálatokat elemzéseket végző fiatal főiskolai hallgatók nem értik hogy honnan származnak....<br />
<br />
Mi szóltunk időben.<br />
<br />
S a Levegő Munkacsoport is már a gyár épülése előtt egy megállapodást irt alá a Hankokkal hogy a PAH vegyületek alkalmazását a gyár minimálisra csökkenti.<br />
Hogy állunk ezzel?
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16996788
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T11:35:19+02:00
2012-06-15T11:35:19+02:00
Uriel
http://blog.hu/user/27554
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16996302" class="reply_nick_725610" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16996302 );">@intimtorna</a>: Nem a konkrét személyről beszéltem, de gyorsan megugrottad ezt a logikai lépést. Az állításom a többségre érvényes, olvasd el Gera kartárs posztjait, aki dolgozott gyárban tisztában van azzal milyen "minőségű" emberanyaggal dolgozik.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16996613
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T11:16:53+02:00
2012-06-15T11:16:53+02:00
TEKERGŐ
http://blog.hu/user/735004
Kedves Mindenki!<br />
Egy ember meghalt. Mindegy, hogy fiatal volt vagy öreg, okos vagy nem, a családja és barátai siratják. Tartsuk tiszteletben az érzéseiket.<br />
A hatóság nyilván kivizsgálja a baleset körülményeit, a szakszervezetnek ez nem feladata, és kár spekulálni, amíg nincs végleges eredmény.<br />
Valaki halálát pedig saját célra felhasználni: undorító.
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16996318
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T10:39:01+02:00
2012-06-15T10:39:01+02:00
intimtorna
http://blog.hu/user/725610
Előző kommentben: Kedves Uriel, nem Hajdina, elnézést!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16996302
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T10:36:32+02:00
2012-06-15T10:36:32+02:00
intimtorna
http://blog.hu/user/725610
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16989388" class="reply_nick_27554" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16989388 );">@Uriel</a>: Kedves Hajdina: <br />
Talán nem mondanék úgy dolgokat, egy általam ismeretlen személyről, hogy nincs rálátásom arra, hogy mekkora az értelmi szintje. <br />
A 23 éves fiú egy borzasztóan aranyos és intelligens fiatal volt, akinek a halála óriási veszteség a világnak. Attól, hogy valaki betanított munkás vagy szakmunkás nem jelenti rögtön azt, hogy egy unintelligens paraszt. Először ismerd meg azokat az embereket akikről beszélsz és ne sztereotipizálj!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16995738
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T09:11:46+02:00
2012-06-15T09:11:46+02:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16990107" class="reply_nick_230136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16990107 );">@Salemi boszorkány</a>: <br />
<br />
Nem tudom, nálatok mi lehet a stopperórás funkciója...<br />
Mifelénk ciklusidőt mér (tudni kell, hogy megegyezik-e a termékre meghatározott normaidő a dolgozó által valójában felhasznált idővel), LEAN fejlesztéseket végez (amiben benne van a szerszám / termékváltások egyszerűsítése; a munkavégzés könnyítése azzal, hogy a szükséges eszközöket, beszerelendő részegységeket olyan helyre teszi, ahol a dolgozó könnyebben eléri, nem fárad el annyira, stb; Six Sigma elemzéseket végez - miért akkora a selejtarány, amekkora, mi okozza azt, hogyan lehet megelőzni a selejtképződést) és ehhez hasonló bolondságokkal foglalkozik. Lehet azt mondani, hogy ez semmittevés, de jelen pillanatban ezekkel az eszközökkel lehet versenyképességet növelni. Megfelelően alkalmazva a fent felsorolt eszközöket, a dolgozók munkáját is megkönnyítik a "léhűtő stopperosok"
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16994873
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T00:23:44+02:00
2012-06-15T00:23:44+02:00
Jövőnk a Tét
http://blog.hu/user/678053
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16992943" class="reply_nick_395774" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16992943 );">@schgabor</a>: <br />
A Hankok 2010-es bér és járulék költsége (4,4 mrd+1,1Mrd) Azaz 5,5 milliárd forint volt.<br />
2011-ben bér+járulék (5,7mrd+1,5mrd)azaz 6,8 milliárd forint volt.<br />
Adófizetési kötelezettsége TAO (társasági adó) mindkét évben nulla forint.<br />
<br />
A cég 2010-ben 3,5 milliárd nyereséget ért el nulla ft társasági adó mellett 2011-ben már 8,5 milliárdot ért el s szintén nulla forint társasági adó fizetése mellett.<br />
<a rel="nofollow" href="http://e-beszamolo.kim.gov.hu/kereses-BalanceForm.aspx?b=2NdGiJV0c%2fkssLolwXFA9w%3d%3d&so=1&c=wzwOPMTHPjmNcktEIKrsaA%3d%3d">e-beszamolo.kim.gov.hu/kereses-BalanceForm.aspx?b=2NdGiJV0c%2fkssLolwXFA9w%3d%3d&so=1&c=wzwOPMTHPjmNcktEIKrsaA%3d%3d</a><br />
Akkor a kapott állami támogatásból hány évig dolgoznak a melósok náluk ingyen? <br />
<br />
Ébresztő!
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16994826
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-15T00:09:09+02:00
2012-06-15T00:09:09+02:00
Jövőnk a Tét
http://blog.hu/user/678053
"Vannak politikusok, akik csak szalagot átvágni jöttek a gyárba" <br />
Ja meg zabálni!<br />
<br />
Apropó! Mi van a gyárban a PAH vegyületekkel?
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16993759
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-14T21:43:02+02:00
2012-06-14T21:43:02+02:00
pézzértdolgozókisember
http://blog.hu/user/734910
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16993648" class="reply_nick_198408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16993648 );">@min</a>: Akkor idézném a kettővel ezelőtti hozzászólásomat! Hátha másodjára megy az olvasás! Bár nálunk ez felvételi követelmény! A hankookban mindenki ír és olvas...<br />
<br />
"2. A baleset menete: Imre, mint két éve (mert ennyi ideje dolgozott itt) szinte minden műszakban, egy kb. 2 méteres létra segítségével felmászott az ÁLTALA leállított gép belsejébe hibaelhárítás miatt. A csapóajtó nagyon lassan igaz, de nyilt lefelé, elhaladt a csapóajtó a szenzor előtt a gép vezérelt, csapóajtó lefelé csapódott, IMRE meghalt!"<br />
A következő részre hívnám fel a figyelmed: az "ÁLTALA LEÁLLÍTOTT"<br />
Lehet hasogatni a szőrt, de amikor a gépen lévő munkautasítást teljesen betartva (legalábbis ami a felragadt gumi -ezért kellett bemenni- eltávolítására vonatkozik), akkor mit is hibázott az elhalálozott dolgozó???
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16993648
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-14T21:30:32+02:00
2012-06-14T21:30:32+02:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16992232" class="reply_nick_734910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16992232 );">@igazmondó hankookos</a>: Egy működő gépbe mászott bele és nem hibás??? Ezt egy vizsgálatot végző személy sem fogja megkajálni. Az eszem megáll...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16993603
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-14T21:25:41+02:00
2012-06-14T21:25:41+02:00
min
http://blog.hu/user/198408
<a href="http://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen?fullcommentlist=1#c16992498" class="reply_nick_533447" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16992498 );">@gaborka78</a>: te nagyon hülye vagy...majd vakon félkézzel is osszad a zagyvaságaidat...
https://aszakszervezet.blog.hu/2012/06/14/halal_a_gyarban_23_evesen/full_commentlist/1#c16993065
Válasz erre: Halál a gyárban, 23 évesen
2012-06-14T20:22:49+02:00
2012-06-14T20:22:49+02:00
gaborka78
http://blog.hu/user/533447
schgbabor: alapvetően egyet szoktam érteni az LMP-vel (bár mindegyik politikust utálom), de ez most itt elég gusztustalan húzás volt.